Av:
pepps |
2010-05-18, 03:31
Hej Anna
Kommer du i hag mig Per den du lanade golf vagnen i fjol pa Teneriffe.
I ar gar Teneriffe open pa min hemma bana Buena Vista du kommer val hit. Jag kan nog ge dig bade bra och daliga rad om hur banan skall spelas.Det har oppnat ett lyxigt spa hotell granne med banan tror alla spelare skall bo dar.
Jag satter batteriet pa laddning sa det ar fullt till du kommer.Har sjalv inte kunnat spela pa tva manader pga av en operation.
Halsningar PER PS ar det karvt med sponsorer kan du hora av dig
pepps@hotmail.es
Av:
leel |
2010-05-07, 22:41
Toppsex bra spelat. Krutplan håller på dig...
Av:
Agent |
2010-04-28, 13:28
Hej Anna!
Väldigt "proffsig" hemsida måste jag säga!
Lycka till i Turkiet!
Jag tar hand om "sakerna" på hemmaplan.
Mvh
Pär
Av:
EVAÅ |
2009-12-09, 13:28
HEJ ANNA!
O grattis på namnsdagen!
Lycka till nu där nere i värmen!
KRAM EVA O LEFFE
Av:
bernd |
2009-08-30, 20:12
Hi Anna,
congratulations to your "top twenty" by the finnair masters.
Well done...... let`s go to the "top ten" !!! :-)
I hope I`ll hear something fom you, please send me an email.
See you and good luck for the next tournament.
Bernd
Av:
uffe |
2009-08-28, 16:54
Svejs. stabilt i dag, fortsätt så, läste inte annonsen om er forlovning men man fick ju reda på det ändå, konstigt va?????? När blir det bröllop då? Nu har vi msn inte illa va!!!! 5 år efter alla andra,(kanske),hör av dig så kan vi prata mer. I morgon åker vi till Örebro för att spela men det kanske du visste????
Sköldg
Av:
fiawigren |
2009-08-18, 19:57
Läste i bloggen om er förlovning. Massor med grattis säger förstås Micke och jag.
Kram/ Ann-Sofi
Av:
bernd |
2009-07-04, 21:29
Hi Anna,
don´t worry about the LET in Norge, think positive and look forwards.
I know you`ll get at top ten finish in the next tournaments.
I`ll send you an email as well the next days....
Have a good time and be happy ....!!!!!
See you
Bernd
Av:
EVAÅ |
2009-07-01, 21:44
HEJ!
KOM IGEN NU!
VI HÅLLER PÅ DEJ! OCH KÖR HÅRT MED BRORSAN!
HOPPAS NI FÅR LIKA BRA VÄDER SOM VI HAR HEMMA I MOTALA!
KRAM FAM ÅGREN
Av:
Tybring |
2009-07-01, 15:40
Hej på er!
Här håller man på att smälta bort, men man ska väl inte klaga.
Du får spela bra i morgon , se till att din caddie, fyller på vatten ordentligt, han glömde ju detta förra helgen.
Kram på er.
Mamsen
Av:
ghs |
2009-06-29, 10:19
Hello, frøken. Grattis med fin plassering i Irland. Nå får du ta med deg solkrem og kjole og komme til Norge. Her venter ca 30 grader hele uka. Har du fått start tid på torsdag?? Vi hørs. Kram
Av:
fiawigren |
2009-06-26, 13:45
Håller tummarna för dig, Anna!
// Ann-Sofi
Av:
Tybring |
2009-06-25, 14:49
Hej Anna!
Hoppas du är på lite bättre humör idag och att slagen sitter.
Sitter just på mitt slott, dåligt med besökare. Alla är nog i Varamobaden och badar. Pratade med din moster idag hon är fortfarande tagen av toalettbesöket på golfbanan i söndags. bli inlåst är ingen höjdare.
Många birdes i morgon vi håller tummarna.
Kram mamsen
Kommentar av Anna:
Hem Mamma!
Japp bättre slag och sving idag och således bättre humör. Har haft en bra dag med träning och avslutande behandling av Adam. Knäckte till lite fint mellan skulderbladen. Men stackars moster. Bli inlåst sådär är ingen höjdare.
Ska spela mitt på green imorgon.
Kram Anna
Av:
elinberg |
2009-06-08, 20:18
Oj, jag ska ovilligt erkänna att det nog är första gången jag besöker din hemsida. Mmm, jag vet...dåligt! Men nu blev jag ju medlem med en gång så du kanske förlåter mig?! Plz! Vi får ses ngn dag. Du har ju en massage att kvittera ut! =) kram Elin
Kommentar av Anna:
Bra kussen att du hittat hit. Kul också att du lyckades hacka dig in och kommentera. Har för mig att datorer å internet inte alltid är en bra kombination för dig:-)
Ja massagen får vi ta å boka in snart. När har du semester????
Hörs å ses.
Kram
Av:
modo |
2009-06-05, 23:31
Hej Anna!
Är det du och Söderling den här helgen?
Bjuder på akademidrink nästa gång om du kan lista ut mitt lösenord.
Ledtråd Nicke Johansson-
Gör inte en Kim Källström titta en gång extra.
Aston Villa member
Av:
EVAÅ |
2009-06-05, 18:22
HEJ PÅ DIG!
Kul Anna att det går bra för dig!! Du verkar ju inte ha allt för bra väder! Som vanligt håller vi våra tummar för dig.
KRAM F.ÅGREN
Av:
bernd |
2009-05-28, 22:21
Hi Anna !
I`m very happy about your reaction, i enjoyed it last week soooo much. Good luck for next week in eindhoven, and if you`ve got a free moment and time I´m hoping for an e-mail from you.
I fly to berlin tomorrow morning an come back at sunday. If I haven`t so much to work next week i would catch the next airbus and come to eindhoven, but sorry....I can`t.....
Enjoy your time in sweden....i wish you the best !!!
Bye,bye...
Bernd
p.s.: here is my e-mail adress: bernd.weindler@kraft-baustoffe.de
Av:
Anna |
2009-05-27, 20:50
Hi Bernd!
Thank you so much for last week. I really appriciate that you caddied for me. I enjoyed it a lot! Hope you got a chance to play that tennis match this week. I´ll send you an email as well.
Se ya!
Anna
Av:
bernd |
2009-05-24, 17:22
hello anna,
i was your caddie in bavaria (hvb ladies german open); it was a great time for me!!!! i wish you a good time in sweden an good luck in eindhoven and portugal !!!! please send me an e-mail after the 2 tournaments an i hope you will come back next year to bavaria. it was an honor for me to be your caddie and hopefully i can do it next year again....!!!!!
enjoy your time and i hope i hear something from you !!!
bis dann...
bernd
Av:
Bennyboy |
2009-05-23, 16:39
Hej Anna.
Fortsätt att kämpa på imorgon. Du har bara möjligheter.
Kram på dig Mamma och Benny.
Ps. Hämtar dig i Linköping måndag
Av:
Anna |
2009-05-22, 21:25
Hej!
Kul att ni följer mig och att ni hittat min nya sida. Jag ska köra på samma princip i helgen som de två första dagarna. Det funkar fint tycker jag. Trevlig helg!
Kram Anna
Ps kul att ni har anmält er Lennart!
Av:
Lennart |
2009-05-22, 20:48
Glömde berätta att vi anmält oss till Anna Tybring Open. Vi är Elf/Wigren och Elf/Hult. Ser fram emot en trevlig tävling. Kram
Av:
Lennart |
2009-05-22, 20:25
Mkt bra idag med... mina tummar hålls fortfarande. Det är din tur i helgen.
Av:
Bennyboy |
2009-05-21, 19:08
Bra Anna! Fortsätt och spela bra, jag och mamma tar med oss mini pcn till Norrköping imorgon och följer dig med spänning.
Hälsningar Benny
P.S. Nu är klart med Kafa.D.S.
Av:
Lennart |
2009-05-21, 13:36
Bra spelat. Håller tummarna inför de tre sista hålen.
Av:
Tybring |
2009-05-12, 12:07
Hej Anna!
Nu äntligen har jag lyckats att hacka mig in på din sida.
Lycka till på torsdag, ska bli spännande att följa dig igen.
Kram Mor
Av:
pekka |
2009-05-06, 11:53
Tjoho!
Av:
charlie |
2009-02-18, 12:38
Vi kommer att följa dig och hålla tummarna när du tävlar. Hur många tävlingar blir det under 2009? Hoppas du klättrar duktigt i rankinglistorna i år. Lycka till Anna.